Bemutatkozik novemberi vendégbloggerünk, Kukla Edina

2013. november 20. 15:38

Üdvözlök mindenkit, Kukla Edina vagyok, lakberendező és a kisFlanc.hu blog szerkesztője. A Praktiker felkérésére vállaltam a vendégblogger szerepét, így négy héten át velem találkozhattok a Praktiker blog oldalán.

kisflanc (40).JPG

Lakberendezőként házak, lakások, éttermek, szálloda tervezésében vettem részt, melyekhez folytonos kutatómunkára volt szükség, így 2009-ben önmagam motiválására kezdtem gyűjtögetni az inspiráló enteriőr fotókat és érdekes megoldásokat a kisFlanc.hu oldalon.

kisflanc (36).jpg

Blogomon főként a természetközeliséget, a country stílust, a régi bútorok, tárgyak szeretetét, újrafelhasználását, felújítását, eklektikusan berendezett enteriőröket próbálom népszerűsíteni, vagy az általam barkácsolt és felújított bútorokat, parti dekorációkat mutatom meg az olvasóknak.

kisflanc (39).jpg

Bloggerként több hónap erejéig erősítettem a Dekooder csapatát, ott szerkesztett írásaim, többször kerültek fel a Blog.hu és az Index.hu oldalakra. A kisFlancon megjelenő írásaim rendszeresen szerepelnek a Startlapon és veszi át az Inspiratív.hu oldal, de szerepelt már a Díványon és vendégbloggere voltam az Álmaim otthona oldalnak is. Saját otthonunkkal és styling munkáimmal szerepeltem a Veranda magazinban és tavaly a Polgári Otthon karácsonyi számában, amiben címlapot is kaptam.

kisflanc (44).jpg

Mára letisztultak a céljaim, melyek bloggerként az olvasók inspirálása, legyen az éppen lakberendezés, dekoráció, barkácsolás vagy kreatív megoldás, amelyek különlegessé és egyedivé tehetik a környezetet.

kisflanc0.jpg

Remélem érdekes és hasznos ötleteket tudok majd megmutatni és ajánlani!

Kukla Edina
kisflanc.hu

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://praktiker.blog.hu/api/trackback/id/tr895643599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása