Raklapok - második felvonás

2011. május 24. 10:00

Bízom benne, hogy tegnap Ti is kedvet kaptattok a raklap újrahasznosításhoz. Én annyira élveztem, hogy az egész délelőttöt raklap ötletek kutatásával töltöttem.

Azért zúgtam bele ennyire, mert olcsó, moduláris rendszerű, könnyen kezelhető, fából van -tehát festhető és pácolható, környezettudatosan csatlakozik az újrahasznosítós trendbe és ami a fő, hogy kis energia befektetéssel egyedi dologgá alakítható.

Na lássuk, miket találtam:

Először maradjuk a terasznál. Teljes teraszbútor:

vagy "csak" egy kerti szék:

Mehetünk is tovább a nappaliba: "daybed", elegáns is meg raklap is:

Személyes kedvencünk, ez a nagy puff, mert szerintem csodás, ahogy színes átkötők, visszahozzák a csomagleszorító gurtni feelinget...tökéletes design:

Vagy itt van ez a romantikus kanapé, aminek egyébként a háttámlája egy régi ajtólap :

Kávézáshoz kisasztal, ami talán jobb, mint, amit a nagy bútoráruházakban kapni:

Lapos könyvespolc, mondjuk egy mini lakás előszobájába:

És ha már előszobánál tartunk, akkor itt egy beakasztós cipőtartó, amin még lehet kicsit molyolni, hogy tényleg otthonos legyen, de ötletnek nem rossz. Mondjuk hétvégi házba, így is tökéletes:

De ha eleganciáról beszélünk és professzionális felhasználásról, arra szerintem legjobb példa ez az iroda. Love:

Egyébként a budapestieknek nem kell nagyon messzire menniük, hogy élőben is láthassanak raklapból belsőépítészetet, mert a Nagymező utcában a van egy cuki, kis kávézó, a Nedű bár, ahol nem csak a bútorok ötletesek, hanem a kávé is finom.

A képeket innen, innen, innen, innen, innen, innen, innen, és innen vadásztuk.

A raklapirodáról itt és a  4 szobán olvashattok többet is

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://praktiker.blog.hu/api/trackback/id/tr982925570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása